fredag 9. mars 2007

Regler er til for å brytes...eller?


Kan kanskje moralsk sett stå inne for dette utsagnet. Men når man leser lover av denne typen kan man spørre seg selv. Er de umulig å ikke bryte, er det noe vits i å bryte de, og hvem ville prøve å bryte de, og ikke minst hvem kom opp med ideen ?Her følger et utvalg lover som stammer fra et land som blir forkortet med 3 bokstaver.. Sier ikke hvilke...
California: Forbudt å sette ut en musefelle om man ikke har jaktkort

Florida: Hvis du er en skilt, gift eller enslig kvinne, er det ulovlig å hoppe i fallskjerm på en søndag ettermiddag. - I Sarasota er det forbudt å synge i badedrakt.

Idaho: I byen Coeur d'Alene er det trygt å ha sex i bilen. Politimenn har ikke lov til å gå opp og banke på vinduet. Derimot må de kjøre opp til bilden bakfra, tute tre ganger og vente i to minutter før han kan gå ut og undersøke bilen.

Maryland: Forbudt å mishandle østers. Ulovlig å skrubbe en vask, uansett hvor skitten den er.

Massachusetts: I Boston er det forbudt å ta et bad uten legeerklæring.

Michigan: Loven sier at en kvinnes hår tilhører hennes mann

New Mexico: Hvis du sprenger en atombombe uten lov fra staten kan du risikere å få en bot på 90 $

Pennsylvania: Bøtelegging for å feie støvet under teppet.
Det er forbudt å utføre oralsex mens man har på seg leppestift av lav kvalitet.Dette på fordi leppestift av denne typen kan forårsake kreft i penis

Tennessee: Forbudt å fange fisk med lasso. Og er det ulovlig for en kvinne å be med en mann ut.

Texas: - Forbrytere er pålagt å gi sine ofre 24 timers varsel, der de underrettes om hvilken forbrytelse de skal utsettes for.

Utah: Alle kjøretøyer har vikeplikt for fugler på motorveiene

Dagens Sang: Mad Season: "Long gone day"
Dagens Gullkorn:I have always found that mercy bears richer fruits than strict justice. Abraham Lincoln (1809 - 1865), speech in Washington D.C., 1865

6 kommentarer:

Roy-Olav sa...

Javel, da vet jeg det. Jeg skal aldri flytte til Tennessee. Dersom jeg ikke får fange fisk med lasso, kan jeg likegodt bli boende i Bergen.

Vegard sa...

Torskefiske med lasso tror jeg kunne blitt en stor hit i bergen...Særlig for de med profetiske gaver..de er jo i realiteten de eneste som viste når de skulle stramme løkka...Skitt fiske Roy Olav

Alexander sa...

Haha, alle skjønner at landet du snakker om er Sverige (forkortet SWE). Vi er jo ikke helt dumme...

Tror fort det kunne blitt en del bøter på meg om jeg bodde i New Mexico!

peace and love, broder!

S sa...

altså... jeg mener... amerikanere ass...

er det derfor du elsker USA Roy Olav? :D

Jan Ingar sa...

Sjekk ut brorer din i fri utfoldelse:
http://www.youtube.com/watch?v=FeMJRb2PsT4

Vegard sa...

Det skal jeg gjøre..blei ikke så mye av den nye bloggtilværelsen vår..hehe..kommer med ny post i kveld