mandag 5. mars 2007

Nostalgi:Sisten!!!!!!!!!!!!!

Dette er et lite eksperiment for å finne ut hvor gode venner mine med-bloggere faktisk er. Jeg ble tatt og dermed ble det min "plikt" å videreføre eksperimentet. Det ble funnet på bloggen til en fra Malaysia, og har gått videre derfra.

Regler:Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon. Ok?

6-raretingommegselvlisten:
  1. Jeg kan brette tunga mi i munnen, og holde den brettet uten kontakt av noen hjelpemidler for å holde den brettet.
  2. Fikk stor skryt av læreren min på ungdomsskolen for at jeg leste mange bøker, uten å ha lest en eneste en, dette kunne ha se på orforrådet mitt i stilene vi leverte.
  3. Jeg er "verdens" mest tøyelige fotballspiller.
  4. "Uslålig" i Geni og TP, grunnet at jeg kan litt om det meste, ofte ting man ikke trenger/har nytte av å vite.
  5. Spilt i et midtstopperpar der jeg var den laveste på laget og makkeren min var den høyeste (høydeforskjell ca Mini-Crouch)
  6. Sitti på med et Bell helikopter under et taktisk oppdrag. (Bell helikoptere er slike amerikanerne fløy under vietnamkrigen)

Og jeg tar: Roy Olav, Jan Ingar, Kristine Vik, Ole Bjørn

4 kommentarer:

Roy-Olav sa...

Hm... vet ikke om jeg er helt med på denne leken ;-))))

Sturla sa...

Du er herved utfordret til en kveld med TP/Geni.
Du bestemmer spill, tid og sted, jeg stiller med pizza og brus - under forutsetning av at jeg kan...

Vegard sa...

Roy Olav: Har du lyst har du lov !

Sturla: Ja vi får se om vi får det til. Kanskje jeg møter min likemann. Kunne tenke meg at det kom en utfordring fra deg når jeg skreiv det punktet på lista..Måtte den beste vinne

Alexander sa...

Jeg slenger meg glatt med på Sturla sin utfordring, (såfremt jeg er i Bergen når dette finner sted).

Vi to som tross alt kjørte samme løp hele vgs. Jeg setter stor ære i å være HAKKET bedre enn deg ;)